Raport „Analizy kohortowej” w Google Analytics – warto go poznać
http://poznajemarketing.pl/wp-content/uploads/2019/01/analiza-kohortowa-google-analytics-02.jpgW Google Analytics raport "Analizy kohortowej" jest nadal stosunkowo słabo poznanym raportem, z którego istnienia część użytkowników być nadal nie zdaje sobie nawet sprawy....
Czym jest content marketing?
W świecie e-marketingu content marketing jest terminem, którego popularność utrzymuje się już od pewnego czasu. Wiele osób wydaje sie wprost zafascynowanych możliwościami jakie daje i często właściciele mniejszych czy większych biznesów uważają właśnie content...
Wyszukiwanie w witrynie – wewnętrzna wyszukiwarka jako cenne źródło danych
Myśląc o wyszukiwarce zapewne przed oczami niemal natychmiast pojawia się logo Google, które już od dłuższego czasu jest w zasadzie synonimem wyszukiwania i wyszukiwarki. W tym wypadku patrzymy jednak na temat wyszukiwania z bardzo szerokiej perspektywy tego co ludzie...
Wartość od początku śledzenia w Google Analytics – jak analizować LTV użytkownika?
Już omawiany na łamach serwisu raport Analizy kohortowej pokazał, że często na dane patrzymy w zbyt wybiórczy sposób. Zazwyczaj oczekujemy bowiem bezpośredniej korzyści oceniając choćby naszych użytkowników. Nadal rzadko zdarza nam się patrzeć na różnego rodzaju...
Algorytm LinkedIn – jak on właściwie działa?
LinkedIn to serwis społecznościowy, z którego korzystają miliony użytkowników. Dbają oni o swoje profile, starannie rozbudowują sieć kontaktów a niektórzy publikują też wartościowego treści dostarczając innym cennej wiedzy i tematów do dyskusji. Jednak ciekawe ilu z...
Wyszukiwarka LinkedIn – optymalizacja profilu
Nie da się ukryć, że profil na LinkedIn to centralny element ekosystemu tego serwisu. Jednak myśląc o profilu powinniśmy też spojrzeć na to co się dzieje poza nim. Warto bowiem mieć świadomość tego, że do naszego profilu jakoś najpierw trzeba dotrzeć. Dopiero wtedy...
Trendy Google 2019 – rok 2019 w wyszukiwarce Google
Wraz nadejściem końca roku 2019 przychodzi tradycyjnie czas na podsumowanie tego czego ludzie szukali w Google. Zestawienie przygotowane przez wyszukiwarkę to cenne źródło danych na temat upodobań użytkowników a także ich zainteresowań dotyczących różnych obszarów....
Czym jest Sistrix?
Myśląc o narzędziach do analizy widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania Sistrix z pewnością nie jest wśród tych narzędzi, które jako pierwsze przychodzą nam na myśl. Jednak zdecydowanie jest to rozwiązanie, którym warto się zainteresować ponieważ może...
Jak korzystać z Searchmetrics?
W przypadku gdy chcemy podejrzeć widoczność w wynikach wyszukiwania strony z Polski wybór jest dość prosty bowiem musimy tylko zdecydować czy bardziej odpowiada nam Senuto czy Semstorm. Co jednak gdy chcemy analizować strony na rynkach zagranicznych? Tutaj z pomocą...