Patrząc na kalendarz eventów branżowych można byłoby dojśc do wniosku, że w branży online marketingu praktycznie non stop się coś dzieje. Meetupy, szkolenia, warsztaty w praktycznie każdym większym mieście pozwalają być na bieżąco z nowinkami w świecie emarketingu. Takie eventy to jednak doskonała okazja nie tylko do zdobywania nowej wiedzy. Musimy być bowiem świadomi tego, że postęp technologiczny sprawia, że również dla już posiadanej wiedzy można znaleźć coraz to nowsze zastosowania. Uczestnictwo w takich wydarzeniach to zatem również doskonała okazja do tego aby tą już posiadaną wiedzę i umiejętności wykorzystywać jeszcze efektywniej. Oczywiście nie można zapominać o tym, że wszelkie eventy branżowe są niepowtarzalną okazją do zawierania nowych znajomości a dzięki odpowiednim kontaktom nawet najbardziej nierealny z naszej perspektywy projekt może stać się wykonalny.

Wydarzenia branżowe – luty 2019

EventDataLokalizacja
DataMass Meetup #1: Deep Learning – an introduction01.02Gdańsk
CRASH Mondays № 24: Femvertising04.02Kraków
TechKlub Kraków: Jak promować kulturę?06.02Kraków
25. Czwartek Social Media w Bydgoszczy07.02Bydgoszcz
LinkedIn Local Kraków #607.02Kraków
SEO Barcamp Katowice08.02Katowice
Jak zaistnieć na Fanpage11.02Katowice
Szkolenie content marketing i podstawy SEO12.02Łódź
LIVE: 5 rzeczy, których dowiesz się o Google Analytics12.02Online
Jak społeczność wspiera budowanie marki osobistej?12.02Warszawa
Marketing na żywo #5: Data Overload12.02Warszawa
LinkedIn Local Toruń #313.02Toruń
Psychologia cen – otwarty wykład podczas RemaDays14.02Nadarzyn
WordUp Kraków #zima 201915.02Kraków
Kawka o eCommerce15.02Warszawa
SEO MeetUp – Warszawa15.02Warszawa
Sales Hacking Meetup #14 Jak znaleźć klienta B2B w social media18.02Warszawa
11. Content Espresso: Dlaczego marki tworzą własne media?18.02Warszawa
Create For Voice: konsumencki gadżet czy biznesowy game-changer?19.02Kraków
Marketing automation – 19 spotkanie marketingowo-technologiczne19.02Warszawa
Tkaczyk, Sadowski, Lewiński. Super Bohaterowie Internetu nauczą.19.02Wrocław
Data Science Silesia #7 ING Bank Śląski20.02Katowice
LinkedIn Local Łódź #420.02Łódź
93. Czwartek Social Media w Warszawie21.02Warszawa
53. Białostocki Czwartek Social Media21.02Białystok
39. Czwartek Social Media w Poznaniu21.02Poznań
46. Czwartek Social Media w Katowicach – Marketing miejsc21.02Katowice
LinkedIn Local Bydgoszcz #121.02Bydgoszcz
1. Time for Marketing21.02Warszawa
semKRK #1122.02Kraków
Jak wykorzystać LinkedIn do komunikacji i pozyskiwania klientów25.02Warszawa
II Konferencja Digital Marketing25.02Warszawa
Drugie dno Internetu – Deep web w bezpieczeństwie26.02Kraków
Jak zostać medialnym ninją? #1326.02Kraków
Analiza danych dla e-Commerce Managera26.02Warszawa
Cykl eventów z IdoSell i Traffic Trends: Ecommerce Sales Booster27.02Gdańsk
Jak uruchomić swojego pierwszego chatbota?27.02Warszawa
Chatboty i voiceboty w marketingu: chwilowy trend czy must-have?27.02Warszawa
Kolbuszowa 2.0 – #4 O internetach przy piwie28.02Kolbuszowa
4. Czwartek Social Media w Toruniu28.02Toruń
Cykl eventów z IdoSell i Traffic Trends: Ecommerce Sales Booster28.02Bydgoszcz
Marketing Automation w praktyce od podstaw28.02Kraków