Pomimo rozwoju technologii nadal wiele osób nie daje sobie sprawy z możliwości jakie ma do zaoferowania Internet. Mowa tutaj zwłaszcza o przedstawicielach biznesu, których firmy mogłyby czerpać naprawdę pokaźne zyski gdyby tylko dostrzegli ten potencjał. Dlatego tak cenna jest umiejętność przedstawienia innym jakie korzyści dla ich biznesów może przynieść sięgnięcie po reklamę w Internecie.

Podstawowe informacje certyfikacie Google ze sprzedaży rozwiązań internetowych

  • Czas trwania egzaminu: 90 minut
  • Ilość pytań na egzaminie: 55
  • Ilość punktów niezbędnych do zdania: 80%
  • Zakres tematyczny: sprzedaż usług marketingowych, reklama przy wykorzystaniu narzędzi Google

Co warto wiedzieć aby zdobyć certyfikat Google ze sprzedaży rozwiązań internetowych

W przypadku chęci zdobycia tego certyfikatu ważne dwa obszary wiedzy. Po pierwsze wiedza na temat systemu Google Ads bowiem skoro ktoś chce mieć możliwość pochwalenia się umiejętnością sprzedawania go klientom powinien przede wszystkim wiedzieć co sprzedaje. Warto być przygotowanym na pytania o zalety wykorzystania reklamy online a także sięgnięcia akurat po rozwiązania Google w tym zakresie. Do tego przydałoby się wiedzieć jak działa sieć reklamowa Google i umieć wytłumaczyć potencjalnemu klientowi gdzie i dlaczego mogą pojawić się jego reklamy. Ważna jest też kwestia określania budżetu i konkretnych stawek a więc też to jak to przekłada się na realne koszty reklamy. Oczywiście produkt trzema umieć nie tylko przedstawić ale też skutecznie sprzedać i dlatego egzamin odwołuje się również do umiejętności sprzedażowych. Począwszy od samego planowania sprzedaży poprzez identyfikację potrzeb klientów aż do sprzedaży i reagowania na ewentualne zastrzeżenia oraz pozyskiwania rekomendacji.

Jak szybko można ponownie zdawać egzamin na certyfikat Google ze sprzedaży rozwiązań internetowych w przypadku oblania go?

Ponownie go egzaminu można przystąpić już po jednym dniu.

Jak długo ważny jest certyfikat Google ze sprzedaży rozwiązań internetowych?

Akurat te certyfikat Google ważny jest aż dwa lata.