Mapy witryn w Google Search Console
Mapa witryny w formacie xml jest dla Google'a cennym wsparciem zwłaszcza w przypadku witryn o naprawdę rozbudowanej strukturze i bardzo dużej liczbie podstron. Ułatwia ona dotarcie do wszystkich treści nawet jeśli nie są one odpowiednio dobrze osadzone w strukturze...
Sprawdzenie adresu URL w Google Search Console
Google Search Console dostarcza nam wielu przydatnych informacji na temat naszej strony internetowej. Dotyczy to zwłaszcza spojrzenia na naszą witrynę z perspektywy wyszukiwarki i jej indeksu. GSC może stanowić cenną pomoc w identyfikowaniu ewentualnych problemów...
Raport „Stan” w Google Search Console
W raporcie "Stan" w Google Search Console widzimy przede wszystkim 4 stany mogące się odnosić do konkretnych podstron naszego serwisu: Błąd Prawidłowe z ostrzeżeniami Prawidłowe Wykluczone Błąd Jeśli chodzi o strony mające status błędu to przyczyny takiego stanu...
Raport „Skuteczność” w Google Search Console
Pierwsze co widzimy w przypadku raportu "Skuteczność" to graficzne przedstawienie na wykresach kliknięć w wyniki wyszukiwania dotyczące naszej witryny a także wyświetleń takich wyników wyszukiwania. Do tego możemy sobie też włączyć widok CTRów i średniej pozycji...
WordUp Kraków #zima 2019 – podsumowanie
WordUp to cyklicznie odbywające się w całej Polsce meetupy skupiające fanów WordPressa, którzy mają okazję spędzić kilka godzin rozprawiając o konkretnych aspektach nie tylko wykorzystania samego WordPressa ale po prostu tworzenia stron internetowych. Podczas tej...
Wydarzenia branżowe – luty 2019
Patrząc na kalendarz eventów branżowych można byłoby dojśc do wniosku, że w branży online marketingu praktycznie non stop się coś dzieje. Meetupy, szkolenia, warsztaty w praktycznie każdym większym mieście pozwalają być na bieżąco z nowinkami w świecie emarketingu....
50 faktów z LinkedIn Local Kraków #6
Pokolenie Z, klient idealny czy LinkedIn w modelu Inbound to 3 tematy, które pozornie nie mają ze sobą nic wspólnego. Jednak ich cechą wspólną okazuje się być LinkedIn a więc serwis społecznościowy, który niegdyś postrzegany był tylko i wyłącznie jako wirtualne CV. Na...
Femvertising – 28 wniosków z CRASH Mondays #24
Femvertising to pojęcie dla wielu zapewne obce, która w świecie reklamy ma jednak niezwykłe znaczenie i moc oddziaływania. Mówimy bowiem w tym przypadku o kobiecym przekazie za pośrednictwem reklamy. To kwestia walki ze stereotypami, które przez lata były...
Styczeń 2019 na Poznaj eMarketing – podsumowanie miesiąca
Nawet bez patrzenia w wyniki w Google Analytics styczeń można uznać za wyjątkowy miesiąc dla bloga Poznaj eMarketing. W końcu 9 stycznia miał swoją premierę i zaistniał w sieci wyruszając w drogę do stania się agregatem wiedzy na temat eMarketingu we wszystkich swoich...