Nawet bez patrzenia w wyniki w Google Analytics styczeń można uznać za wyjątkowy miesiąc dla bloga Poznaj eMarketing. W końcu 9 stycznia miał swoją premierę i zaistniał w sieci wyruszając w drogę do stania się agregatem wiedzy na temat eMarketingu we wszystkich swoich obliczach. SEO, SEM, Social Media, Analityka, eMail Marketing – każdy obszar wiedzy jest tutaj mile widziany.
Wyniki stycznia 2019 na Poznaj eMarketing
Łączny wynik za styczeń 2019 to 1 261 sesji a więc jak na nowo powstały serwis, który nie ma jeszcze nawet ukończonych 30 dni to całkiem nieźle. Za wynik ten odpowiadają przede wszystkim social media, które zapewniły aż 85% z tego styczniowego ruchu. W tym wypadku spodziewałem się, że dominującym źródłem okaże się Facebook i tak też było w styczniu gdyż FB odpowiadało za 59% ruchu z sociala. Bardzo miło zaskoczył mnie jednak wynik jaki wykręcił LinkedIn, który odpowiadał za 39% ruchu z mediów społecznościowych. Na marginesie pozostał Twitter notujący niespełna 2% aczkolwiek w jego wypadku i tak cudów się nie spodziewałem.Źródła ruchu w styczniu 2019
- Social -> 1076 sesji (85,33% ruchu)
- Organic -> 169 sesji (13,40% ruchu)
- Refferal -> 16 (1,27% ruchu)
Ruch z sociala w styczniu 2019
- Facebook -> 634 sesji (58,92% ruchu z sociala)
- LinkedIn -> 423 sesji (39,31% ruchu z sociala)
- Twitter -> 19 sesji (1,77% ruchu z sociala)
Najpopularniejsze artykuły stycznia 2019 na Poznaj eMarketing
- Certyfikat Google Analytics (GAIQ) – co warto wiedzieć?
- Algorytm LinkedIn – jak on właściwie działa?
- Aktywność na LinkedIn – dobry profil to nie wszystko
- WOŚP 2019: aukcje Allegro – licytacje branży emarketingowej
- 35 porad dla lepszego wykorzystania LinkedIn z LinkedIn Local Kraków #5
- Wartość od początku śledzenia w Google Analytics – jak analizować LTV użytkownika?
- Alternatywy dla Google Analytics – narzędzia analityczne warte uwagi
- Co to jest LinkedIn? Jak działa i do czego służy?
- Wyszukiwarka LinkedIn – optymalizacja profilu
- Wyszukiwarka LinkedIn – jak korzystać z Boolean Search?