Nawet bez patrzenia w wyniki w Google Analytics styczeń można uznać za wyjątkowy miesiąc dla bloga Poznaj eMarketing. W końcu 9 stycznia miał swoją premierę i zaistniał w sieci wyruszając w drogę do stania się agregatem wiedzy na temat eMarketingu we wszystkich swoich obliczach. SEO, SEM, Social Media, Analityka, eMail Marketing – każdy obszar wiedzy jest tutaj mile widziany.

Wyniki stycznia 2019 na Poznaj eMarketing

Łączny wynik za styczeń 2019 to 1 261 sesji a więc jak na nowo powstały serwis, który nie ma jeszcze nawet ukończonych 30 dni to całkiem nieźle. Za wynik ten odpowiadają przede wszystkim social media, które zapewniły aż 85% z tego styczniowego ruchu. W tym wypadku spodziewałem się, że dominującym źródłem okaże się Facebook i tak też było w styczniu gdyż FB odpowiadało za 59% ruchu z sociala. Bardzo miło zaskoczył mnie jednak wynik jaki wykręcił LinkedIn, który odpowiadał za 39% ruchu z mediów społecznościowych. Na marginesie pozostał Twitter notujący niespełna 2% aczkolwiek w jego wypadku i tak cudów się nie spodziewałem.

Źródła ruchu w styczniu 2019

  1. Social -> 1076 sesji (85,33% ruchu)
  2. Organic -> 169 sesji (13,40% ruchu)
  3. Refferal -> 16 (1,27% ruchu)
Łącznie: 1 261 sesji

Ruch z sociala w styczniu 2019

  1. Facebook -> 634 sesji (58,92% ruchu z sociala)
  2. LinkedIn -> 423 sesji (39,31% ruchu z sociala)
  3. Twitter -> 19 sesji (1,77% ruchu z sociala)
Łącznie: 1 076 sesji

Najpopularniejsze artykuły stycznia 2019 na Poznaj eMarketing

  1. Certyfikat Google Analytics (GAIQ) – co warto wiedzieć?
  2. Algorytm LinkedIn – jak on właściwie działa?
  3. Aktywność na LinkedIn – dobry profil to nie wszystko
  4. WOŚP 2019: aukcje Allegro – licytacje branży emarketingowej
  5. 35 porad dla lepszego wykorzystania LinkedIn z LinkedIn Local Kraków #5
  6. Wartość od początku śledzenia w Google Analytics – jak analizować LTV użytkownika?
  7. Alternatywy dla Google Analytics – narzędzia analityczne warte uwagi
  8. Co to jest LinkedIn? Jak działa i do czego służy?
  9. Wyszukiwarka LinkedIn – optymalizacja profilu
  10. Wyszukiwarka LinkedIn – jak korzystać z Boolean Search?

Plany na luty 2019 na Poznaj eMarketing

W lutym będzie trochę o pozycjonowaniu ale niekonicznie w rozumieniu klasycznego SEO. Znajdzie się też miejsce na przyjrzenie się branżowym certyfikatom oraz narzędziom na których opisywanie również już przychodzi czas. Do tego jeszcze kwestia migracji części treści z mojego bloga lukaszkolodziejczyk.pl. Oczywiście nie zabraknie też relacji z kolejnych eventów branżowych, na których będę miał okazję być. To z pewnością jeszcze nie wszystko bowiem część pomysłów niemal zawsze wpada mi do głowy w trakcie prac nad już zaplanowanymi projektami.